Sőt, sok példát látok mostanában olyasmire, hogy ha valaki egy kis pénzt akart csak csinálni a kreatív hobbijából, nagyon hamar eljutott odáig, hogy komplett céget is alapított rá. És onnantól kezdve a teljes megélhetését erre alapozta. Nem is egy ilyen példám lenne… Ma már ez működik simán, és tényleg gyakori, mert könnyül az érvényesülés jogi és egyéb értelemben is, bármilyen piacon. A lelkesedéssel pedig szárnyalhat a kreativitás. És ha tudjuk, mi kell kft alapításhoz Magyarországon, akkor itthon is megvalósíthatjuk az álmainkat.
Szóval, mi kell kft alapításhoz? Nem csak ennek a megtudakolásához, de magához a cégalapításhoz a gyakorlatban, és egyéb szolgáltatásokhoz is javaslom a szekhelypartner.hu-t. Velük megvalósíthatjátok mindazt, amit elképzeltetek, mert pont abban segítenek, hogy amíg a hobbitokra, egyben a majdani munkátokra figyelnétek, az ilyen céges mizériákat ők intézik helyettetek.
Az alapítástól kezdve a köztes dolgokig. Mondok egy végletes és kicsit szélsőséges példát: lehet ugye (a nevük is mutatja) náluk székhelycímet igényelni, ami már az alapításhoz is kell. Lesz rögtön hivatalos székhelye a cégünknek, és ha mégis befuccsolna a biznisz, ők jogszerűen tűrik a kényszerintézkedéseket. Amelyek során nem felelünk így a személyes vagyontárgyainkkal semmiért – nem úgy, mintha a saját ingatanunkba, lakásunkba jelentettük volna be a cégünket.
De, lehet még az is, hogy most hiba volt egy ennyire ritka és végletes példával illusztrálnom, hogy ez a szolgáltatás mennyire jó megoldás… Hiszen a szekhelypartner.hu-val fejlődő, jól működő, gazdag és prosperáló cégek működnek együtt százával. Ők mindenre fel vannak készülve, de nyugodtan számoljunk a sikeres működéssel a lehetséges baj helyett! Mert pont a bürokratikus veszélyeket spórolják ők meg nekünk, és minimalizálják a lehetőségeiket, szóval nem lesz semmi baj!…. Vállalkozzunk!
Egy jó könyvelő kell még, de például a székhelycím miatt, amit ők szolgáltatnak még postakezelő, adminisztráló munkatárs sem feltétlenül! Nem csak abban segítenek, ami kell kft alapításhoz, hanem utána még sokáig átvállalnak egy csomó kényelmetlenséget: kezelik a postánkat, “fenntartják azt a portát”, ahol áttételesen mindig elérhetők leszünk, de nekünk nem kell ott tartózkodni soha. Kint lesz a cégtáblánk, transzparensen létezni fog ott a cégünk, úgy, ahogy az törvényszerű. A postaküldeményeinket továbbküldik nekünk, de pl. a leveleket meghagyhatjuk, hogy felbontsák és beszkennelve azonnal a tartalmát még hamarabb továbbküldjék. Nem, hogy nem maradunk le semmiről, de CSAK ÍGY nem maradunk le semmiről! Más opciót erre nem látok… Nekünk nem biztos, hogy lenne energiánk és lehetőségünk egy helyben ülve mindenkivel kontaktolni mindig, aki egy saját székhelycímen keres. Ehhez fizetett munkatársak kellenének, akik ezeket intézik. De ők egyfajta irodaszolgálatot is adnak, úgy tűnik, a székhely mellé.
Hogy mi kell kft alapításhoz, azt elolvashatjátok a weboldalukon részletesen (ott van erre akár a fenti linkem). Írnak arról, hogyan segítenek cégmódosítás igénye esetén, stb. Működjetek bátran együtt velük. Tényleg vannak ma már olyan lehetőségeitek, hogy extrém dolgokban is kipróbálhassátok magatokat, és ne csak annyi legyen a perspektíva, hogy kerestek egy helyet, már rögtön fiatalon, ahol alkalmaznak valamire, és egyből éveket húztok le. Éljetek inkább a kreativitásotoknak, az sokkal jobban megéri, pláne fiatalon!